DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  نرم افزار کاربردی قفل کردن صفحه نمایش Mykeylock v12.6.2 برای سیمبیان 3, سیمبیان آنا, سیمبیان بل و سیمبیان سری 60 ورژن 5 - نرم افزاری که برای شما تدارک دیده ایم یکی از بهترین و پر طرفدارترین نرم افزارهای سیمبیان می باشد که شما با استفاده از این برنامه ای ویژه از قفل صفحه نمایش از سایرین داشته باشید

ویژگی ها :
"چند گزینه برای باز کردن دستگاه.
"پشتیبانی از صداهای سفارشی برای باز نمودن قفل گوشی .
"قابلیت انتخاب تصویر پس زمینه های متفاوت.
اجرا خودکار قفل صفحه نمایش بعد از راه اندازی مجدد گوشی.

"تابع از راه اندازی مجدد گوشی های هوشمند خود.
"سیستم زنگ خطر ضد سرقت با پیکربندی انعطاف پذیر.
"
بهره برداری از نرم افزار در پس زمینه بدون نمایش از کارهای فعال است.
"مصرف کم از منابع و باتری گوشی های هوشمند است. 
.
Mykeylock v12.6.2 - نرم افزار پیشرفته قفل صفحه نمایش سیمبیان
 



ادامه مطلب ...

  در این کتاب تمامی قانون های جزائی و حقوقی گرد اوری و برای شما بازدید کننده ارئه شده است در این نرم افزار شما بیش از 50 قانون حقوقی که مجموعه ای از منابع معتبری چون مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مطابق با آخرین تغییرات در شهریور ۱۳۹۱ استفاده شده است. 



مجموعه قوانین جزائی و حقوقی ویژه موبایل پلاتفرم جاوا
 



ادامه مطلب ...

 دانلود نسخه نهایی نرم افزار QT برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان که می توانید آموزش نصب نرم افزار QTبه همراه توضیحات کامل و مورد نیاز و آموزش آپدیت نرم افزار کیو تی و رفع خطا ها این برنامه را بصورت اختصاصی و برای اولین بازی از سایت یک موبایل مشاهده نمایید.

و اما اگر نمیدانید QT چیست مطلب زیر را بخوانید :
کیوتی یک زبان برنامه نویسی است که نرم افزاری را برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان ارائه کرده است که بوسیله آن نرم افزار ها و بازی ها و.. سیمبیان بر پایه آن منتشر می شوند.
نرم افزار QT را حتما روی گوشی خود نصب نمایید چون بدون این نرم افزار تقریبا 80% نرم افزار ها و بازی ها و... برروی گوشی شما نصب نمی شود.

نرم افزار QT + آموزش نصب + رفع خطا برای سیمبیان
 



ادامه مطلب ...

  

آنتی ویروس سیمبیان برای گوشی های نوکیا و دیگر گوشی هایی که دارای سیستم عامل سیمبیان می باشند.البته سیمبیان 3  و سیمبیان بل و سیمبیان آنا و سیمبیان سری 60 ورژن 5 که بدون شک جزو بهترین آنتی ویروس های ارائه شده برای گوشی های Symbian می باشد.
نسخه 5 آنتی ویروس نت کویین با عنوان کامل NQ Mobile Security & AntiVirus V5.0 یک ابزار قدرتمند برای موبایل می باشد که با کنترل اینترنت گوشی و اس ام اس ها و درگاه بلوتوث و .... امنیت گوشی شما را فراهم میکند.
قابلیت اسکن سریع و آپدیت دیتابیس آنتی ویروس هم جزو نکات مثبت دیگر این ابزار امنیتی سیمبیان به حساب می آید.
 

آنتی ویروس نوکیا NQ Mobile Security & AntiVirus - سیمبیان
 


ادامه مطلب ...

  با استفاده از نرم افزار molome v2.1.5 برروی گوشی سیمبیان خود می توانید گالری عکس ایجاد نمایید و برروی عکس های خود افکت قرار دهید و یا آنها را ویرایش نمایید یا در داخل قاب بگذارید.

نرم افزار molome که برروی گوشی های سیمبیان قابل نصب است همچنین قابلیت اشتراک گذاری تصاویر را نیز برای شما فراهم می سازد.

ویرایش و افکت گذاری برروی تصاویر در سیمبیان با نرم افزار Molome
 



ادامه مطلب ...

  iphone Simulator یک برنامه جدید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا منوها و قسمت های مختلف گوشی خود را شبیه یک گوشی آیفون نمایید.

تمام قسمت های موجود در گوشی های آیفون روی این نرم افزار شبیه ساز گنجانده شده است تا به راحتی گوشی سیمبیان خود را تبدیل به آیفون نمایید.(البته از نظر ظاهری)
 
شبیه ساز آیفون برای سیمبیان با برنامه iphone Simulator
 



ادامه مطلب ...

 دانلود نرم افزار پاور منو Power supply  برای Symbian^3 Anna Belle - اگر قصد تغییر در منوی گوشی خود را دارید برنامه پاور منو یکی از بهترین های این کار است شما با دانلود و نصب این نرم افزار به راحتی منوی گوشی خود تغییر داده و ظاهری جدید برای سیستم عامل سیمبیان درست میکند.

دانلود نرم افزار پاور منو Power supply  برای Symbian^3 Anna Belle




ادامه مطلب ...

  تقویم سال 1392 ویژه گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و گوشی های پشتیبانی کننده پلتفرم جاوا مانند بیشتر گوشی های نوکیا و سامسونگ و سونی اریکسون و ال جی و ...... و تصاویر والپیپر با تقویم 92 مخصوص کامپیوتر که هم اکنون می توانیداز دانلود رایگان آن لذت ببرید.


تقویم سال 1392 شمسی - نسخه اندروید و جاوا و والپیپر



ادامه مطلب ...

  دانلود کتاب موبایل که از کامل ترین کتاب های جاذبه های گردشگری می باشد که در نسخه یک این کتاب جاذبه های گردشگری ۱۰ استان (اصفهان- خراسان رضوی-فارس- کرمان- هرمزگان- آذربایجان شرقی- تهران- همدان- یزد- کرمانشاه) و برای هر استان در دو بخش جاذبه های مرکز استان و جاذبه های سایر شهر های استان گردآوری شده است این جاذبه ها شامل جاذبه های تاریخی, طبیعی و مذهبی میباشند.در این نسخه بیش از ۲۰۰ جاذبه به همراه تصویرشان شرح داده شده اند که شما عزیزان می توانید با نصب این کتاب بروی گوشی خود از آن لذت ببرید.


کتاب الکترونیکی جاذبه های گردشکری ایران در دو نسخه جاوا و ایپاب
 



ادامه مطلب ...

  دانلود تم ویندوز 7 و کریستال مشکی که قابل نصب بروی گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 می باشد این بسیار زیبا که تصویری از ویندوز 7 را نمایش می دهد و همچنین یک تصویر مشکی زیبا را نشان می دهد که با نصب این تم ها زیبایی گوشی شما را دو چندان می کند


http://dl.yekmobile.com/yekmobile/222/images/18/Nokia%20S60v5%20Themes%20_www.yekmobile.com.jpg
 



ادامه مطلب ...

 دانلود تم زیبا و با کیفیت گربه Cat را برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 در نظر گرفته ایم. این تم دارای قابلیت های بسیار از جمله تغییر کلی آیکون های منو ,تغییر ساعت آنالوگ و کم نکردن سرعت گوشی .شما می توانید این تم زیبا را از سایت یک موبایل به آسانی دانلود نمائید. 

 
دانلود تم زیبا و با کیفیت گربه Cat برای سیمبیان سری 60 ورژن 5



http://www.yekmobile.com/img/00download.gif دانلود از لینک اصلی  و با حجم 2 مگابايت -  دانلود از لینک كمكي
  پسورد فايل : www.yekmobile.com
  قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان S60v5
 

  دانلود تم شیک و رنگارنگ Colorful Abstract را برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان در نظر گرفته ایم. تمی تشکیل شده از رنگ های شاد و رنگارنگ که گوشی شما را جذاب و دیدنی می کند. از ویژگی های اصلی این تم می توان به تغییر کلی تمامی آیکون ها و خوانایی بالای متن اشاره نمود. شما هم اکنون می توانید این تم زیبا را به آسانی ازسایت یک موبایل دانلود نمایید.


دانلود تم زیبا و رنگارنگ Colorful Abstract برای سیمبیان s60v5
 



ادامه مطلب ...

  دانلود تم جذاب کتاب ترسناک سیاه Horror BlackBook را برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 تدارک دیده ایم. تمی که ترس و وحشت را برای شما به ارمغان می آورد.این تم از سرعت بالایی برخوردار می باشد.

تم کتاب ترسناک سیاه Horror BlackBook برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5
 



ادامه مطلب ...

  دانلود تم جذاب و بسیار شیک شب گربه Night Cat برای گوشی های سیمبیان 3 ,سیمبیان آنا, سیمبیان بل و سیمبیان سری 60 ورژن 5 - تم زیبایی که برای شما بازدید کنندگان گرامی تدارک دیده ایم یکی از جذاب ترین تم های سیمبیان می باشد که قابلیت های بسیاری را در خود گنجانده است با دانلود و استفاده از این تم جذابیت خاصی را به گوشی خود اضافه کنید.


دانلود تم جذاب و با کیفیت شب گربه Night Cat برای گوشی های سیمبیان
 



ادامه مطلب ...

  دانلود پس زمینه transparent که قابل اجرا بروی گوشی های سیمبیان3,آنا,بل و همچنین سمبیان سری60 v5 می باشد این والپیپرها نمونه هایی از ماشین های زیبا را نشان می دهد وبه صورت تمام صفحه بروی گوشی شما قرار می گیرد این مجموعه والپیپر شامل دو تم شفاف نیز می باشد با نصب این والپیپر گوشی خود را زیبا واز آن لذت ببرید


wall paper transparent مخصوص سیمبیان
 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها